Ce aspecte legate de sănătate joacă un rol în vederea alegerii mobilierului de birou?



Cine nu s-a confruntat cu această problemă? Statul mult timp pe scaun într-o poziție nenaturală pentru corp este incomod. Pe termen lung, însă, acest lucru poate avea inclusiv consecințe privind starea de sănătate. Care sunt acestea și cum le puteți preveni, aflați din ghidul nostru „Ședere sănătoasă''.



Doriți să abordați un proiect pentru birouri noi, precum am realizat împreună cu compania CWS-boco sau vreți să vă modernizați amenajarea actuală? În orice caz, fiți atenți la piesele de mobilier de birou ergonomice! Fiindcă echipamentele ergonomice au următoarele avantaje:



  • Un scaun de birou ergonomic susține o postură sănătoasă.

  • Birourile ergonomice nu sunt statice, ci pot fi ajustate individual pe înălțime și direcție, în funcție de angajat, fiind astfel mai bune pentru spate.

  • Piesele de mobilier de birou flexibile, ca de exemplu casetierele de la Mauser, sunt prevăzute cu sertare care glisează ușor, iar grație rolelor practice sunt ușor de deplasat. Astfel, susțin lucrul ergonomic și sunt foarte versatile.


Pe lângă o amenajare a biroului cu un efect benefic asupra sănătății, amplasarea bine gândită a pieselor de mobilier este, de asemenea, avantajoasă: aceasta ar trebui să îi determine pe angajații dumneavoastră să își schimbe postura mai des, să se ridice și să se miște. Însă, în ciuda întregii ergonomii: fiecare om este diferit. Iar un post de lucru amenajat perfect în teorie nu îndeplinește neapărat nevoile oricărui angajat. De aceea, este important să vă consultați cu personalul atunci când planificați amenajarea postului de lucru și atunci când achiziționați mobilier de birou.



Ce factori ar trebui să mai iau în considerare atunci când achiziționez mobilier de birou?



Pe lângă sănătatea angajaților, mobilierul de birou și obiectele de amenajare trebuie să îndeplinească multe alte cerințe suplimentare. Care sunt acestea, aflați, de exemplu, din ghidul de achiziții pentru alegerea corectă a scaunului de birou:



  • Durabilitate și rezistență pentru utilizare zilnică

  • Aspect calitativ și haptic plăcut

  • Igienă și curățare simplă a suprafețelor, tapițeriilor etc.


În plus, am identificat și alte aspecte importante pentru mobilierul de birou:



  • Gândiți pe termen lung: mobilierul de birou trebuie înlocuit odată la aproximativ zece ani, iar reglementările se modifică la fiecare cinci ani.

  • Tendințele la modă nu ar trebui să joace un rol în alegerea echipamentelor de birou. Designul clasic este un atu. Îl oferim la toate piesele noastre de mobilier de birou și la toate colecțiile de mobilier de birou.

  • Planul biroului dumneavoastră și tipul de amenajare ar trebui să fie corelate. Ne bucurăm să vă ajutăm să aflați răspunsul la întrebarea: care sunt piesele de mobilier ideale pentru biroul dumneavoastră.


Cum vă putem ajuta în ceea ce privește amenajarea birourilor dumneavoastră?



În multe privințe! La KAISER+KRAFT, ne dedicăm intensiv subiectului mobilier și echipamente de birou – de exemplu, prezentându-vă în detaliu produse moderne, precum biroul reglabil electric pe înălțime Upliner 2.0. Mai mult decât atât, în ghidurile noastre de achiziții, vă oferim numeroase sfaturi pentru viața profesională zilnică. Ghiduri recomandate în special cu privire la mobilier de birou și echipamente pentru postul de lucru:





Mai mult decât atât, pentru dorințe speciale și nevoi deosebite în ceea ce privește mobilierul de birou, serviciul nostru de proiectare CAD vă stă la dispoziție. Chiar dacă aveți doar o scurtă întrebare, ne puteți contacta prin telefon, e-mail sau folosind chat-ul pentru clienți.



V-ar putea interesa și aceste produse:



Compartimente pentru sertare | Registre suspendate | Casetiere cu sertare | Casete de bani | Table de perete | Seifuri de mobilier | Rafturi de birou mauser | Seifuri QUIPO