Mobilier de birou

Lucrați într-o întreprindere mică sau una mare? De fapt nu are importanță pentru noi, fiindcă vă oferim în orice situație selecția adecvată de mobilier de birou: de la sisteme de rafturi, la birouri și scaune de birou, până la dulapuri etc. Iar dacă aveți întrebări, serviciul nostru de planificare CAD vă ajută cu plăcere.

Filtrele dvs.
    Marcă
    Tip de produs
    Durabilitate
    Înălțime [mm]
    Lățime [mm]
    Adâncime [mm]
    Capacitatea portantă
    Capacitatea portantă a sertarului
    Caracteristică
    Conţinutul livrării
    Culoare
    Culoarea cadrului
    Culoarea corpului
    Culoarea şezutului
    Culoarea şezutului şi spătarului
    Domeniul de reglare pe înălţime
    Dotarea
    Durată de utilizare/zi
    Forma suportului
    Format
    Gradul de deschidere al sertarului
    Iluminare
    Înălţimea sertarului
    Înălţimea spătarului
    Înălţimea şezutului
    Material
    Materialul pentru şezut şi spătar
    Materialul şezutului
    Mecanismul şezutului
    Numărul de cârlige
    Numărul de sertare
    Numărul de sertare cu registratură suspendată
    Seria
    Tipul de reglare pe înălţime
    Tipul încuietorii
    Varianta
    Varianta cadrului
    Varianta de cotieră
    Varianta de registratură cu suspendare
    Preţ brut
    Preţ net
    Relevant
    Număr articole: 1.038
    Cea mai bună alegere: Birou Atlanta, înălțime reglabilă electric – alese special pentru dumneavoastră și disponibile pentru livrare imediată.

    Ce aspecte legate de sănătate joacă un rol în vederea alegerii mobilierului de birou?



    Cine nu s-a confruntat cu această problemă? Statul mult timp pe scaun într-o poziție nenaturală pentru corp este incomod. Pe termen lung, însă, acest lucru poate avea inclusiv consecințe privind starea de sănătate. Care sunt acestea și cum le puteți preveni, aflați din ghidul nostru „Ședere sănătoasă''.



    Doriți să abordați un proiect pentru birouri noi, precum am realizat împreună cu compania CWS-boco sau vreți să vă modernizați amenajarea actuală? În orice caz, fiți atenți la piesele de mobilier de birou ergonomice! Fiindcă echipamentele ergonomice au următoarele avantaje:



    • Un scaun de birou ergonomic susține o postură sănătoasă.

    • Birourile ergonomice nu sunt statice, ci pot fi ajustate individual pe înălțime și direcție, în funcție de angajat, fiind astfel mai bune pentru spate.

    • Piesele de mobilier de birou flexibile, ca de exemplu casetierele de la Mauser, sunt prevăzute cu sertare care glisează ușor, iar grație rolelor practice sunt ușor de deplasat. Astfel, susțin lucrul ergonomic și sunt foarte versatile.


    Pe lângă o amenajare a biroului cu un efect benefic asupra sănătății, amplasarea bine gândită a pieselor de mobilier este, de asemenea, avantajoasă: aceasta ar trebui să îi determine pe angajații dumneavoastră să își schimbe postura mai des, să se ridice și să se miște. Însă, în ciuda întregii ergonomii: fiecare om este diferit. Iar un post de lucru amenajat perfect în teorie nu îndeplinește neapărat nevoile oricărui angajat. De aceea, este important să vă consultați cu personalul atunci când planificați amenajarea postului de lucru și atunci când achiziționați mobilier de birou.



    Ce factori ar trebui să mai iau în considerare atunci când achiziționez mobilier de birou?



    Pe lângă sănătatea angajaților, mobilierul de birou și obiectele de amenajare trebuie să îndeplinească multe alte cerințe suplimentare. Care sunt acestea, aflați, de exemplu, din ghidul de achiziții pentru alegerea corectă a scaunului de birou:



    • Durabilitate și rezistență pentru utilizare zilnică

    • Aspect calitativ și haptic plăcut

    • Igienă și curățare simplă a suprafețelor, tapițeriilor etc.


    În plus, am identificat și alte aspecte importante pentru mobilierul de birou:



    • Gândiți pe termen lung: mobilierul de birou trebuie înlocuit odată la aproximativ zece ani, iar reglementările se modifică la fiecare cinci ani.

    • Tendințele la modă nu ar trebui să joace un rol în alegerea echipamentelor de birou. Designul clasic este un atu. Îl oferim la toate piesele noastre de mobilier de birou și la toate colecțiile de mobilier de birou.

    • Planul biroului dumneavoastră și tipul de amenajare ar trebui să fie corelate. Ne bucurăm să vă ajutăm să aflați răspunsul la întrebarea: care sunt piesele de mobilier ideale pentru biroul dumneavoastră.


    Cum vă putem ajuta în ceea ce privește amenajarea birourilor dumneavoastră?



    În multe privințe! La kaiserkraft, ne dedicăm intensiv subiectului mobilier și echipamente de birou – de exemplu, prezentându-vă în detaliu produse moderne, precum biroul reglabil electric pe înălțime Upliner 2.0. Mai mult decât atât, în ghidurile noastre de achiziții, vă oferim numeroase sfaturi pentru viața profesională zilnică. Ghiduri recomandate în special cu privire la mobilier de birou și echipamente pentru postul de lucru:





    Mai mult decât atât, pentru dorințe speciale și nevoi deosebite în ceea ce privește mobilierul de birou, serviciul nostru de proiectare CAD vă stă la dispoziție. Chiar dacă aveți doar o scurtă întrebare, ne puteți contacta prin telefon, e-mail sau folosind chat-ul pentru clienți.



    V-ar putea interesa și aceste produse:



    Compartimente pentru sertare | Registre suspendate | Casetiere cu sertare | Casete de bani | Table de perete | Seifuri de mobilier | Rafturi de birou mauser