Mobilier de lounge, mobilier pentru recepție
Pregătiți-vă de muncă 4.0 – cu mobilier pentru lounge, lobby și recepție, care încurajează noi forme de colaborare. Aici găsiți fotolii clasice, pufuri neconvenționale și mobilier de lounge pentru biroul dumneavoastră sau pentru zona de recepție.
În categoria Mobilier de lounge, mobilier pentru recepție vă oferim produse ale următoarelor mărci: BISLEY, Tojo, Topstar.
Lounge, lobby și recepție: prima impresie este decisivă
Pufurile colorate, mobilierul confortabil de lounge sau piesele atrăgătoare pentru lobby sunt doar pentru start-upuri? Prima impresie este decisivă – iar cu mobilierul potrivit pentru recepție le puteți demonstra clienților dumneavoastră, de la prima vedere, că știți ce contează. Cu zone pentru echipe, pentru clienți, spații de așteptare sau recepții amenajate cu atenție, punctați la toate capitolele.
Prin ce se identifică mobilierul modern de lounge, pentru recepții sau chiar și mobilierul de birou?
Design Thinking, creativitate în timpul ședinței, sănătatea angajaților și pur și simplu o bună primă impresie: în timp ce multe piese de mobilier de birou sunt orientate spre o funcție clară, scaunele și mobilierul de recepție pentru zone de așteptare și altele similare este destinat să încurajeze colaborarea, să stimuleze gândirea relaxată, să crească intensifice coeziunea și să convingă clienții de compania dumneavoastră.
Prin zona dumneavoastră de recepție sau un lounge transmiteți semnale pe mai multe niveluri. Și nu doar către vizitatori și clienți, cât și către personal:
- Creați o atmosferă prietenoasă, nu foarte strictă.
- Lansați o invitație de relaxare și comunicare.
- Subliniați faptul că treaba nu se poate face numai la birou.
- Arătați că angajații pot fi ei înșiși.
- Vreți să reuniți creativitatea, productivitatea și inspirația.
- Înlăturați aspectele neplăcute ale așteptării.
Cum amenajez zona de lounge, de lobby și recepția?
Un puf nu înseamnă un lounge, o masă auxiliară nu înseamnă o zonă plăcută de așteptare pentru clienți. În funcție de spațiul disponibil, trebuie să vă asigurați că grupurile mici pot lua loc și discuta, având suficientă intimitate. Este de preferat ca pe o suprafață limitată să aranjați câteva grupuri de scaune cu mese, împreună cu mobilier elegant de lounge, în loc să umpleți spațiul cu scaune spate în spate.
De asemenea, nu toate zonele de stat jos trebuie să se afle în lounge. Nișele de pe etaje reprezintă locul ideal pentru discuții rapide în departamente. Două fotolii sau scaune comode, o masă mică, o plantă și lumină bună – deja beneficiați de rezultate mai rapide și idei creative în timpul ședințelor spontane.
Mai mult decât atât, trebuie să țineți cont de cine urmează să ia loc sau să lucreze în aceste spații. Pufurile sunt considerate piese de mobilier confortabile de lounge, dar nu sunt potrivite pentru zona de recepție a unei companii B2B – în costum, așezarea și ridicarea devin mai degrabă o provocare.
În cele din urmă, amenajarea spațiilor reprezentative se rezumă întotdeauna la ceea ce vreți să spuneți despre compania dumneavoastră. Prin urmare, alegeți culori de tapițerii, stiluri de mobilier etc. care să vi se potrivească cu designul corporativ și rămâneți mai degrabă rezervați când vine vorba de piese.
Vreți să aflați cum creați un mediu plăcut la postul de lucru? Citiți ghidul sau contactați-ne dacă aveți întrebări cu privire la gama noastră!