Achiziții electronice

eProcurement

Achizițiile vă depășesc?

Există zone în care potențialele de economisire nu sunt atât de evidente. Și apoi există achiziția de mărfuri C. Deoarece: comandarea necoordonată a articolelor de bază mici generează costuri ridicate legate de proces. Prin urmare, este cu atât mai important să câștigăm controlul și să creăm transparență în special în acest domeniu.

Dorim să vă prezentăm soluțiile noastre de eProcurement și să vă demonstrăm că puteți economisi mai mult prin achizițiile electronice. Chiar dacă vă desfășurați operațiunile la nivel internațional. Expertiza noastră în eProcurement este la dispoziția dumneavoastră în 18 țări europene. Nu pierdeți ocazia!

Avantajele dumneavoastră

cu eProcurement

Mai mult control

eProcurement pune capăt achizițiilor de tip Maverick prin gruparea cerințelor și procesarea comenzii exclusiv prin furnizori calificați, în condiții convenite.

Costuri mai mici legate de procese

Costurile legate de procese pentru anularea comenzilor pentru mărfuri indirecte și de valoare mică sunt adesea cu mult peste prețul de achiziție. Aici, eProcurement oferă o transparență deplină: comenzile sunt plasate direct din catalogul negociat, în condițiile cunoscute.

Procese optimizate

Timpul înseamnă bani. Cu eProcurement le economisiți pe ambele și aveți ocazia să vă concentrați pe deplin pe sarcinile cu adevărat importante cum ar fi menținerea relațiilor cu furnizorii.

Mai multă claritate

Pașii individuali ai unei achiziții devin transparenți și inteligibili. Puteți verifica cine a solicitat ce mărfuri și cine a aprobat apoi cererea.

5 lucruri pe care ar trebui să le știți despre achizițiile electronice

Soluția potrivită pentru fiecare nevoie.

Abordarea noastră: procesul end-to-end.

1. Catalogul dinamic

Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)

OCI resp. PunchOut sunt interfețe standardizate pentru schimbul de înregistrări de date din catalog între platforma dumneavoastră de achiziții și magazinul nostru web. Acceptăm până la OCI 4 și PunchOut Level 1 și 2.
Simplu
Acces direct prin internet la datele din catalogul nostru, fără a fi nevoie să îl instalați în prealabil.

Confortabil
Redirecționarea către sistemul nostru de magazin extern, apoi returnarea directă a coșului de cumpărături în sistemul dumneavoastră ERP.

Actual
Întotdeauna cu prețurile dumneavoastră, precum și cu cele mai recente descrieri tehnice, imagini ale produselor, dimensiuni ale pachetelor și coduri de produs.

Disponibilitatea actuală a articolelor

Primiți în timp real datele privind disponibilitatea tuturor produselor. Astfel aveți permanent acces la stocurile actuale și evitați întârzierile sau deficitele la achiziționare.

2. Catalogul static electronic

Catalogul static electronic este cea mai cuprinzătoare soluție pe care o puteți utiliza. Beneficiați de claritatea unui catalog combinată cu actualitatea de pe web (feed API).

Formatele de catalog static electronic pe care le acceptăm: BMEcat, CIF, Excel, CSV și TXT.

Individualizare
Gamele de articole (grupe de produse, producători etc.) pot fi adaptate individual, la fel și clasificările și numerele de materiale sau articole specifice clientului.

Detaliat
Bogat în informații despre cantități, prețuri, imagini, desene de execuție și informații suplimentare, după dorință.

Eficiență
Nivel ridicat de control din partea furnizorilor specificați.

3. Schimbul electronic de documente

Electronic Data Interchange (EDI)

O parte importantă a procesului end-to-end este soluția noastră EDI, care este utilizată pentru schimbul de comenzi, confirmări de comandă și facturi între sistemul dumneavoastră și al nostru.

Rapid
Transfer de date foarte rapid, fără întreruperi media.

Sustenabil
Reduce consumul de hârtie.

Eficiență
Reduce timpii/costurile legate de procese.

  • Protocoale de comunicare / standarde de tranzacționare: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
  • Formate EDI: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung

4. Customized Web & Special Agreement

Soluție online

Customized Web este „mica” soluție pentru achiziționarea optimizată de materiale fără propriul sistem eProcurement.

Special Agreement este înregistrarea reglementată în magazinul nostru online.


Individualizare
Termeni și game de produse personalizate și, dacă doriți, logotipul propriei companii afișat în conținutul web al kaiserkraft.

Funcțional
Opțiuni de căutare cuprinzătoare și alte funcții inteligente.

Extensibil
Sunt posibile limite bugetare specifice, administrarea utilizatorilor și proceduri de aprobare.

Aprobare

Acordați în cadrul unui cont diferite drepturi pentru utilizatori individual. Astfel se pot crea simplu fluxuri de lucru pentru aprobări

Piesa de puzzle care vă lipsește?

În broșura noastră despre eProcurement găsiți, de asemenea, toate informațiile referitoare le eProcurement și Customized Web.

Descoperiți ce formate de date și clasificări utilizăm și cum vă puteți simplifica achiziția de materiale în cel mai scurt timp.

Legătura dumneavoastră cu noi!

Dacă aveți întrebări, specialiștii noștri în eProcurement vă stau la dispoziție.
Nu trebuie decât să stabiliți o întâlnire de consultanță fără nicio obligație – venim cu plăcere și la sediul dumneavoastră.

Contactați-ne gratuit și fără nicio obligație.

Selectați