Achiziții electronice
eProcurement
Achizițiile vă depășesc?
Există zone în care potențialele de economisire nu sunt atât de evidente. Și apoi există achiziția de mărfuri C. Deoarece: comandarea necoordonată a articolelor de bază mici generează costuri ridicate legate de proces. Prin urmare, este cu atât mai important să câștigăm controlul și să creăm transparență în special în acest domeniu.
Dorim să vă prezentăm soluțiile noastre de eProcurement și să vă demonstrăm că puteți economisi mai mult prin achizițiile electronice. Chiar dacă vă desfășurați operațiunile la nivel internațional. Expertiza noastră în eProcurement este la dispoziția dumneavoastră în 18 țări europene. Nu pierdeți ocazia!
Avantajele dumneavoastră
Mai mult control
eProcurement pune capăt achizițiilor de tip Maverick prin gruparea cerințelor și procesarea comenzii exclusiv prin furnizori calificați, în condiții convenite.
Costuri mai mici legate de procese
Costurile legate de procese pentru anularea comenzilor pentru mărfuri indirecte și de valoare mică sunt adesea cu mult peste prețul de achiziție. Aici, eProcurement oferă o transparență deplină: comenzile sunt plasate direct din catalogul negociat, în condițiile cunoscute.
Procese optimizate
Timpul înseamnă bani. Cu eProcurement le economisiți pe ambele și aveți ocazia să vă concentrați pe deplin pe sarcinile cu adevărat importante cum ar fi menținerea relațiilor cu furnizorii.
Mai multă claritate
Pașii individuali ai unei achiziții devin transparenți și inteligibili. Puteți verifica cine a solicitat ce mărfuri și cine a aprobat apoi cererea.
5 lucruri pe care ar trebui să le știți despre achizițiile electronice
Caracterul internațional al piețelor de achiziție
Cu eProcurement, și companii mici și mijlocii pot accesa piețe de achiziții noi, prin intermediul internetului.
Avantajele: puteți găsi practic la o apăsare de buton furnizori și puteți compara toate ofertele și prețurile. Cel mai simplu, acest lucru funcționează prin intermediul platformelor cu furnizori multipli, precum simple system. Prin aceste soluții de sistem, care funcționează ca piețe electronice, mai mulți furnizori își oferă produsele și serviciile.
Acest lucru vă sporește flexibilitatea: indiferent de oră și loc, puteți comanda mărfuri non stop și puteți afla despre promoții și reduceri.
Accelerarea proceselor operative
Departamentele de achiziții din multe companii se luptă cu aceeași dilemă: cerințele devin tot mai complexe și în același timp, procesele comerciale trebuie să devină tot mai eficiente.
Cum vă puteți atinge totuși obiectivele? Prin eficiență și standardizare. Căci cu soluțiile de eProcurement lucrați mult mai productiv decât în cazul achizițiilor convenționale, definite de munca manuală. Ca asistență în tranzacții și proceduri comerciale individuale, precum derulări de comenzi și procese de plată, cu ajutorul soluțiilor de eProcurement acestea sunt simplificate și accelerate. Pe lângă managementul lanțului de aprovizionare, aceste aspecte afectează și departamentul financiar și alte părți ale companiei implicate în procesul de achiziție.
Avantaje tactice și strategice
Doriți ca procesele dumneavoastră de achiziție să fie mai transparente și succesul să poată fi măsurat direct? Analizele și raportările fac parte din portofoliul standard al sistemelor de eProcurement.
Ce performanțe au furnizorii dumneavoastră, cât de mulțumiți sunt clienții? Puteți afla toate acestea cu doar câteva clicuri. În plus, puteți efectua instantaneu analize de piață, puteți uniformiza contractele cu furnizorii și implementa și alte directive pentru achiziții. Astfel aveți transparență completă legată de toate cheltuielile din întreaga companie și puteți controla și mai bine „achizițiile aleatorii” costisitoare (așa numitele achiziții de tip Maverick).
Mărfuri de tip C: Cine nu are grijă de bani...
Mărfurile de tip C sunt articole cu valoare de comandă individuală mică și frecvență de comandă mare. Deoarece aparent mărfurile tip C sunt nesemnificative pentru succesul companiei, numeroase departamente de achiziții nu le acordă suficientă atenție. Însă exact aceste articole se pretează excelent pentru soluțiile de eProcurement, ele fiind cele cu care vă puteți asigura în cel mai scurt timp avantaje pentru compania dumneavoastră! Astfel puteți procesa cantități comandate cumulate mai mari în mod standardizat.
Noi, la kaiserkraft, suntem specialiști în acest domeniu. De aceea am dedicat un articol acestui subiect: citiți mai multe aici.
Potențiale pentru calitate și economii
Comparativ cu achizițiile manuale, cu ajutorul achizițiilor electronice, o serie de etape de proces sunt automatizate. De aceea, alte activități de achiziție devin semnificativ mai rapide și rămâne mai mult timp pentru alte sarcini importante în compania dumneavoastră. Economiile cu costurile de proces obținute astfel se pot ridica până la 70%. Fără întreruperi media, erorile de transfer sunt minimizate și procesele de lucru fără hârtii au efecte pozitive asupra timpului, banilor și mediului.
În cazul în care comandați frecvent cantități mai mari de mărfuri, introducerea unui sistem propriu de achiziții, în care sunt integrate diferite sisteme de cataloage, poate fi rentabil.
Soluția potrivită pentru fiecare nevoie.
1. Catalogul dinamic
Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)
OCI resp. PunchOut sunt interfețe standardizate pentru schimbul de înregistrări de date din catalog între platforma dumneavoastră de achiziții și magazinul nostru web. Acceptăm până la OCI 4 și PunchOut Level 1 și 2.
Simplu
Acces direct prin internet la datele din catalogul nostru, fără a fi nevoie să îl instalați în prealabil.
Confortabil
Redirecționarea către sistemul nostru de magazin extern, apoi returnarea directă a coșului de cumpărături în sistemul dumneavoastră ERP.
Actual
Întotdeauna cu prețurile dumneavoastră, precum și cu cele mai recente descrieri tehnice, imagini ale produselor, dimensiuni ale pachetelor și coduri de produs.
Disponibilitatea actuală a articolelor
Primiți în timp real datele privind disponibilitatea tuturor produselor. Astfel aveți permanent acces la stocurile actuale și evitați întârzierile sau deficitele la achiziționare.
2. Catalogul static electronic
Catalogul static electronic este cea mai cuprinzătoare soluție pe care o puteți utiliza. Beneficiați de claritatea unui catalog combinată cu actualitatea de pe web (feed API).
Formatele de catalog static electronic pe care le acceptăm: BMEcat, CIF, Excel, CSV și TXT.
Individualizare
Gamele de articole (grupe de produse, producători etc.) pot fi adaptate individual, la fel și clasificările și numerele de materiale sau articole specifice clientului.
Detaliat
Bogat în informații despre cantități, prețuri, imagini, desene de execuție și informații suplimentare, după dorință.
Eficiență
Nivel ridicat de control din partea furnizorilor specificați.
3. Schimbul electronic de documente
Electronic Data Interchange (EDI)
O parte importantă a procesului end-to-end este soluția noastră EDI, care este utilizată pentru schimbul de comenzi, confirmări de comandă și facturi între sistemul dumneavoastră și al nostru.
Rapid
Transfer de date foarte rapid, fără întreruperi media.
Sustenabil
Reduce consumul de hârtie.
Eficiență
Reduce timpii/costurile legate de procese.
- Protocoale de comunicare / standarde de tranzacționare: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
- Formate EDI: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung
4. Customized Web & Special Agreement
Soluție online
Customized Web este „mica” soluție pentru achiziționarea optimizată de materiale fără propriul sistem eProcurement.
Special Agreement este înregistrarea reglementată în magazinul nostru online.
Individualizare
Termeni și game de produse personalizate și, dacă doriți, logotipul propriei companii afișat în conținutul web al kaiserkraft.
Funcțional
Opțiuni de căutare cuprinzătoare și alte funcții inteligente.
Extensibil
Sunt posibile limite bugetare specifice, administrarea utilizatorilor și proceduri de aprobare.
Aprobare
Acordați în cadrul unui cont diferite drepturi pentru utilizatori individual. Astfel se pot crea simplu fluxuri de lucru pentru aprobări
Piesa de puzzle care vă lipsește?
În broșura noastră despre eProcurement găsiți, de asemenea, toate informațiile referitoare le eProcurement și Customized Web.
Descoperiți ce formate de date și clasificări utilizăm și cum vă puteți simplifica achiziția de materiale în cel mai scurt timp.
Legătura dumneavoastră cu noi!
Dacă aveți întrebări, specialiștii noștri în eProcurement vă stau la dispoziție.
Nu trebuie decât să stabiliți o întâlnire de consultanță fără nicio obligație – venim cu plăcere și la sediul dumneavoastră.