Bun pentru mediu și imagine

Modul în care puteți organiza un eveniment CleanWalk în compania dumneavoastră

2021/10/28

Toată lumea vorbește despre poluarea cu gunoi. E timpul să faceți ceva în privința asta. Ca și companie, puteți da cu ușurință un exemplu pentru sustenabilitate, prin punerea în aplicare a unui eveniment CleanWalk.

Nu v-ați ocupat niciodată de subiectul CleanWalk? Nu contează, vă vom spune tot ce trebuie să știți despre asta.

Citiți acum

  • ce se află în spatele termenului CleanWalk,
  • cum beneficiază compania dumneavoastră și
  • cum să organizați un CleanWalk.

Ce este CleanWalk?

În timpul unui proces CleanWalk sau Clean-up-Walk, participanții se plimbă într-o zonă, de exemplu, un cartier, un parc sau o companie, și colectează deșeuri. De aici și numele CleanWalk (Clean = curat, Walk = plimbare). Deșeurile colectate sunt apoi eliminate corect. Astfel de campanii de colectare a gunoiului sunt organizate de organizații de mediu, dar și de inițiative private și companii.

Bine de știut:
Așa-numita „mizerie”, aruncarea neglijentă a deșeurilor, este o problemă comună în orașele mari. Nu doar că poluează mediul înconjurător, ci costă și mulți bani. În total, orașele și municipalitățile din Germania, de exemplu, plătesc în jur de 700 de milioane de euro pe an pentru a curăța parcuri și străzi de plasticul de unică folosință sau mucuri de țigară, pentru a goli coșurile de gunoi și pentru a elimina gunoiul.

De aceea, un CleanWalk este util pentru companii

Există motive întemeiate pentru care tot mai multe companii descoperă CleanWalk.
Bun pentru mediu și imagine wt$

Contribuție la sustenabilitate

Să fim sinceri: cine nu preferă parcurile și străzile fără mucuri de țigară, cutii de băutură sau munți de plastic? Cu un eveniment CleanWalk contribuiți la un mediu curat. De asemenea, veți face participanții mai conștienți de cât de multe deșeuri sunt create în viața de zi cu zi. Uneori, acesta este un imbold pentru a reduce propriul consum de deșeuri sau cel puțin pentru a elimina deșeurile, acolo unde este cazul.

Bun pentru mediu și imagine wt$

Promovarea imaginii

A face bine și a vorbi despre asta nu este doar justificat. De asemenea, devine din ce în ce mai important într-un moment în care consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la valorile pe care companiile le reprezintă. Un CleanWalk este ocazia perfectă pentru a vă promova imaginea companiei. Anunțați campania prin comunicate de presă și apoi vorbiți despre aceasta pe site-ul dumneavoastră web. Poate aveți posibilitatea de a înregistra un videoclip și de a-l distribui pe rețelele sociale.

Bun pentru mediu și imagine wt$

Susținerea team buildingului

Evenimentele CleanWalk consolidează cooperarea. Acest lucru adaugă ceva ce nu găsești la un meci de fotbal sau o seară la grătar: sentimentul de a fi făcut ceva bun împreună. Care sudează relațiile. Cu toate acestea, nu trebuie să renunțați la seara de grătar. Pur și simplu asociați-o cu CleanWalk drept mulțumire.

Aceasta este importantă în organizație

Mersul pe jos și aruncarea gunoiului într-un sac nu este strategia potrivită pentru un CleanWalk cu mai multe persoane. Toți cei implicați beneficiază de mult mai mult dacă organizați corect evenimentul. Acest lucru va preveni și dificultățile. Am adunat câteva puncte pe care ar trebui să le luați în considerare pentru a vă asigura că evenimentul CleanWalk este un succes complet:

Și apoi?

După CleanWalk, aveți șansa de a vă documenta succesele și de a face ceva pentru imaginea companiei dumneavoastră. Din nou, folosiți toate canalele pe care le aveți la dispoziție și publicați cele mai bune fotografii sau videoclipuri posibile, în afară de text. Cu puțin noroc și un bun departament de PR, s-ar putea să vă bucurați de un articol în presă. În funcție de cât succes a avut evenimentul dumneavoastră CleanWalk, nu este nicio problemă dacă îl repetați.

Cum contribuie kaiserkraft la un mediu curat

kaiserkraft participă în mod regulat la evenimente. Astfel, în iulie 2021 am pus bazele unei inițiative CleanWalk internaționale. Ca parte a acesteia, angajații de la kaiserkraft, gaerner, Gerdmanns, Runelandhs și Takkt și-au putut lua trei ore libere pentru a colecta gunoiul împreună cu colegii.

Citiți și modul în care kaiserkraft îl sprijină pe grădinarul Jan Kleen din Wilhelmshaven cu evenimentul său CleanWalk voluntar.

Bun pentru mediu și imagine mg$

Contactați-ne!

Vă stăm cu plăcere la dispoziție pentru întrebări suplimentare.