Pentru noi, ziua mamei și ziua tatălui este de 365 de ori pe an

O zi nu este suficientă.

Nu există un remediu brevetat pentru compatibilitatea ideală dintre home office și educația la domiciliu. Nici pentru noi, ca angajator, nici pentru colegii noștri, care de mai bine de un an de zile reușesc să facă față provocării de a combina îngrijirea copiilor, educația acasă și munca. Această provocare nu înseamnă să faci o treabă perfectă, ci mai degrabă să o faci cât mai bine posibil. Vă prezentăm aici patru dintre colegii noștri cu copii și impresiile lor despre noul lor loc de muncă. Poate că putem chiar să vă dăm câteva sfaturi bune?!

Bună ziua mamelor și taților – acum aveți un cuvânt de spus.

Aveți vreun sfat pentru munca concentrată la domiciliu?

Babette Gabriel

Dna Gabriel, procesarea comenzilor

„Să luăm lucrurile pe rând, nu are rost să ne panicăm. Beau o ceașcă de ceai, respir adânc, ies în natură, ascult muzică bună, fac mișcare și mă simt mult mai bine!”

Procesarea comenzilor, mamă a 2 fii (11 și 18 ani)

Christoph Klundt

Christoph Klundt, manager de produs

„Am căpătat obiceiul de a fi la fel de disciplinat în biroul de acasă ca și la birou (stilul vestimentar, începerea lucrului etc.), ignorând în mod constant telefonul de acasă și stabilind reguli pentru toți membrii familiei (de exemplu, ușa închisă înseamnă să nu deranjezi) – deși acestea nu sunt întotdeauna respectate în mod consecvent.”

Manager de produs, tată a 2 fiice (9 și 12 ani)

Andreas Nille

Andreas Nille, Team Leader Facility Management

„Practic, planificarea zilei este cheia. Soția mea s-a gândit bine și a creat un amestec de momente de concentrare, pauză și corecție, adică intervale de timp pentru muncă și pentru copii.”

Team Leader Facility Management, tată a două fiice gemene (9)

Christian Weber

Christian Weber, Sales Steering Manager

„Un spațiu de lucru luminos, cu mult aer proaspăt. Dacă soția mea poate avea grijă de copii, eu prefer să lucrez în altă cameră.”

Sales Steering Manager, tată a 2 fiice (2 și 4 ani)

În acest moment, am dori să mulțumim tuturor colegilor de la kaiserkraft pentru activitatea lor bună. Fie la fața locului, de acasă sau în condiții de mobilitate. Bineînțeles, mulțumiri speciale partenerilor noștri de interviu. Sunteți grozavi!

Equipped for remote working.

5 recomandări practice pentru mai mult wellbeing în home office

Munca la distanță nu mai este pentru mulți o soluție tranzitorie. În anii următori home office va concura din ce în ce mai mult locul clasic de muncă. De aceea a sosit momentul să vă aranjați confortabil spațiul de acasă și să dezvoltați rutine, care să vă facă munca mai plăcută. Să începem această primăvară cu prospețime – cu recomandările noastre pentru mai mult wellbeing în home office.

Femeie relaxată în biroul de acasă

Produsele noastre preferate pentru biroul de acasă.

Accesoriile pentru birouri înalte Standsome nu numai că oferă mai multă mișcare în viața de zi cu zi la birou, dar pot fi instalate rapid și în alte încăperi, astfel încât să puteți continua să lucrați fără a fi deranjat. Sfat: poate fi folosit și de elevi în cadrul educației la domiciliu. Același lucru este valabil și pentru masa noastră mobilă pentru calculator. La locul său rămâne mini-biroul care economisește spațiu și poate fi încuiat, iar cu stația de lucru Fellowes Lotus™ care poate fi utilizată în picioare sau așezat aduce tehnologia de vârf în biroul de acasă.

Biroul de acasă și educația la domiciliu mg$

Equipped for Homeoffice.

În magazinul nostru pentru biroul de acasă veți găsi multe alte articole utile care vă vor face viața de zi cu zi la birou mai ușoară și mai frumoasă. Așa că puneți-le în coșul de cumpărături! ;-)